Väldigt lyckad gym lektion

Tja-tja bloggen!!!
Nu sitter ja i mina mjukisar här framför datan me varm choklaaaaad o myyyyser!!! :)
Jag vill bara tacka för en väldigt väl och bra utförd lektion idag på idrotten, mycket stort tack till FRANKI! som  höll i lektionen! ett stort MVG+!!!

Nu är de dags för att pyssla lite me annat, ska bdb ragga så klart! ;)
Måste be farsan köpa mera snus, allt är slut. :(

Six little eggs on the run, they fuck eachother three goes bom tubi-bom!!!


Pease out!! Simma lungt! tare lungt, onanera mera!
Mera uringat och push upp! Vi vill gärna ha länkar på mysiga bröst! :D

Aja, herrå bloggen! nu är de dags för bdb tutt-safari!

Kommentarer
Postat av: Olle²

AHAHAHAH



Men ändå, franki bra jobbat. :)

2010-02-04 @ 15:01:06
Postat av: MATHIAS

inlägget sög. fuck allt

2010-02-04 @ 22:05:36
Postat av: Franki

Det är starkt grabbar, tänk på allt jag lärt er!

2010-02-10 @ 11:25:41
Postat av: Franki

Det är bra grabbar, tänk på allt jag lärt er!



Specielt LanBurgaren, han ska bli stor, det vet vi alla.

2010-02-10 @ 11:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0