Datorn är rubbad. :<

Datorn säger:
Hej!
Du säger:
Tja
Datorn säger:
Hej på dig själv! Ibland tror jag att jag är en katt.
Du säger:
vadå för katt
Datorn säger:
Vad har du gjort idag?
Du säger:
ätit
Datorn säger:
Det tror inte jag.
Du säger:
sug kuk då.
Datorn säger:
:)
Du säger:
Du är ju dum i huvet...
Datorn säger:
Ja, det är jag.
Du säger:
Asså..
Datorn säger:
Vad ska du göra nu?
Du säger:
stänga av dig.
Datorn säger:
Jag vet att du ska det.
Du säger:
asså... JÄVLA SÄR!
Datorn säger:
Haha!
Du säger:
Jag skrattar åt dig.
Datorn säger:
Vad knäppt!
Du säger:
Ja verkligen.
Datorn säger:
Jaså? Vad gör du?
Du säger:
Spelar xbox..
Datorn säger:
Det tror inte jag.
Du säger:
jo, brb 15 min.
Datorn säger:
Det är roligt att prata med dig.
Datorn säger:
Är du en dator?
Du säger:
Nej, verkligen inte.
Datorn säger:
Det trodde jag.
Du säger:
Det är för att du är ras fientlig.
Datorn säger:
Jaha.
Du säger:
Har du sett Franki?
Datorn säger:
Nej! Ibland tror jag att jag är en fågel.
Du säger:
Så du gillar att flyga?
Datorn säger:
Precis!
Du säger:
Högt?
Datorn säger:
Ja. Tycker du att jag är tråkig?
Du säger:
Ja, det gör jag.
Datorn säger:
Jaha.
Du säger:
Hejdå!
Datorn säger:
Hej då! Jag ska också gå nu.


Kommentarer
Postat av: Franki

Jag sog Datorn iaf. Eller ja, man kan väll kalla det så, den verkade lite.. Frånvarande i stunden så att säga

2010-01-20 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0