Seriöst bland de bästa som finns.

Asså, fel skickade sms. :>

Till: Tjej på G
Sms: Jag försökte sätta ananas ringar på snoppen igår :)
Svar: Ehh ok ???

Förklaring: Fan fan fan, det va menat till min polare såklart, hon måste tyckt jag va helt puckad!


Till: Mamma
Sms: Smekte dina bröst i natt när du sov. Det verkade som du gillade det. Din lilla kåting.
Svar: Vad pratar du för strunt

Förklaring: Så, nu tror mamma att jag smekt hennes bröst eftersom jag inte vågade förklara utan bara vill glömma helvetet. Jag trippelkollar alltid numera innan jag skickar sms. Smset var menat till min tjej.










Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad äcklig du e

2010-02-03 @ 08:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0