Sanningen om klassen!

Din klass: EC2IB



Jobbigaste: Cola-Björn
Duktigast: Joni typ? och Cissi
Osmartast: ehm.... skulle vara jag? och Björk


Högljudda: Enligt Klas så är det Martin men annars jag och Björk
Fnittriga: Niklas och Daniel
Blondast i sättet: Daniel


Hamnar mest i trubbel: Viktor Pundare kanske?

ERA LÄRARE

Snällast:
 Klas
Galnast: Klas
Argast: Fitt-Mattias
Roligast: Rolle, Johan och  Klas
Tuffast: Klas
Blåsta: Fika-Lasse

Vem i din klass

Har snyggast klädstil: Cola-Björn
Är mest irriterande: Habbe med sina syskon föräldrar
Bäst på fotboll: Bruce eller Dogge
Är mest berusad: Dogge?
Skrattar mest: Franki G
Har roligaste skrattet: Simon
Spelar ishockey:  Vi har inga såna i min klass
Är klassens clown: Jag?
Är smartast: Martin?
Är envisast: Jag?
Klassens morgonfrilla: Philip


klassens fjortis: ingen (Sajmon)
klassens bonde: Skulle vara jag dårå

Klassens tandläkare: Simon
Klassens politiker: vi går el............................................Men Douglas.
Klassens snusare: Franki, Habbe och Dogge
Klassens rökare: Cammish
Klassens betyg: vadå?


Kommentarer
Postat av: Björk

EY hörru fan slit inte ut mitt namn :O

2010-01-21 @ 23:20:36
Postat av: Franki

Jag har ganska revolutionerande ideér om hur vi ska bli av med statsguldet och fixa olja, det borde göra mig till klassens politiker. Det, och att jag inte är med på snusar listan tycker jag är ganska korrupt faktiskt.

2010-01-21 @ 23:53:21
Postat av: ZombieChefen

det där är min lista. jag = zombiematte

2010-01-22 @ 11:42:44
Postat av: Olle^2

Jag fifflar in dig på snuset Franki,

2010-01-22 @ 15:38:12
Postat av: Martin

olle jag såg de där :O

2010-01-24 @ 23:03:58
Postat av: Anonym

vilken underbar titel jag fick då..... TACK

2010-01-26 @ 18:14:30
Postat av: doug

fin titel. tack.

2010-01-30 @ 00:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0