Besökte Franki G!

Jag och Daniel har precis lämnat över 2 tidningar, en Slitz och en Moore till våran trogne klasskamrat så han ska kunna fördriva den långsamma tiden på sjukhuset.
Då säger Danne,
Fan Franki hur ska du kunna göra de här nu då? Med handen formad och viftandes i luften.
Franki vänder huvudet långsamt mot Daniel, tittar på honom bestämt och säger,
Daniel, jag har ett rör uppkört i min penis! Hur fan ska jag kunna göra det?


Jag börja skratta, men tycker ändå synd om våran G. Han har slangar in i sig överallt!
Bla, en slang in mot hjärtat, en med smärtstillande som går IN i ryggraden.
Han har extrem smärta och svårt att andas.
All heder åt våran Franki, flera besök måste göras!

Kommentarer
Postat av: Franki

Hårda tider. Ute ur Shawnshank nu :)

2010-03-30 @ 17:56:02
Postat av: Anonym

Jo och tidningarna har äntligen blivit lästa. Sjukhusets plågsamma dagar gjorde det omöjligt att läsa. Det var tillochmed jobbigt att bara ligga och titta på TV.

2010-03-30 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0